poniedziałek, 21 listopada 2011

O mnie

Hej.
Jestem oliwia mam 11 lat i będę prowadzić blog o moim psie lusi.
O lusi.:
siema jestem Lusi ,urodziłam 19 grudnia 2007 roku. W tym roku w grudniu będę miała już 4 latka.
Gdy miałam niespełna 3 latka zostałam kupiona przez pewnego pana i jego córkę Oliwię która teraz jest moją właścicielką. kupili mnie w hodowli w pewnym mieście nie pamiętam w jakim , ale nie było mi tam dobrze.
wszystkie psy mnie gryzły a ja chodziłam niczym na leżąco ze strachu. naszczęście 2 lata temu ten koszmar się skończył. Teraz mieszkam w Sanoku , i jest mi tu dobrze. Jestem rozpieszczana , mam swój pokój , który dzielę z królikiem Narcysią , chomikiem Jakiem ( dżejkiem ) i rybkami , narcysię i jake to ja kocham a rybki są dość nudne. Wracając do mnie , śpię sobie na poduszkach , moja pani co wieczór mnie tuli na dobranoc i nakrywa kocykiem. mam mnóstwo zabawek piszczałki i piłki i różne różności. i pańcia kupije mi przysmaki .... ok. w następnym poście napisze więcej pa :*
Pańcia obiecała na moje urodziny tort w kształcie kości mniam... nie moge sie doczekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz