niedziela, 17 lutego 2013

Hejcia :3
Przepraszam ż e tak długo mnie nie było , ale zapomniałam wgl  że mój  blog istnieje :)
Jakoś 13 października , tato mojej pani przyniósł do domu nowego pieska .
Owczarek niemiecki , miał wtedy miesiąc :) Bardzo zabawny z niej psiak , ale cały czas gryzła mój ogonek !
Jak to szczeniak cały czas  chciała się bawić , i ja ją czasami ugryzłam :( ale ona na prawdę była nie znośna.
Teraz jest w kojcu na dworze , a ja nareszcie odpoczywam  :) Teraz ma już  jakieś 6 miesięcy i wabi się Dina :) A wtedy w październiku miała zaledwie miesiąc : ) dodam jej aktualne zdjęcie i to jak była mała :)


To Dina jeszcze wtedy w październiku :) słodka co ?

A to Dina jakoś 1-2 miesiące temu :) Ale jest taka sama :)
Śliczna jest :))
PAPAPAPA :* <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz